Wednesday, March 24, 2010

what vegas can do to you.


Setting: Las Vegas Airport, Sunday morning, after four days at a bachelor party
Who: Guy

Sunday, 3.21.10, 7:30a

Guy: Cfood God it's Sunday. Can't keep eyes ioen.
Me: Whoa babe. You okay? That didn't make sense.
Guy: Yup. At airpt. Just want to go alee.
Me: Jesus. Stumble unto the plane and go to sleep.

I couldn't resist posting this. So funny how Vegas halts any and all brain functions.
Can't wait to catch up on each and every one of your blogs tonight!
xoxo


15 comments:

Summer {Bisfor...} said...

i expect i will get something like this too? adam heads to vegas friday and back sunday by noon. OUCHIE.

love love love this text message!

xo

~KS said...

hahaha... i love it. classic drunken text... awesome!

bananas. said...

Haha! I've been there many times before!!! I just love vegas!!!!!!

Melanie's Randomness said...

This is awesome. I'm going to probably go to Vegas for my 25th birthday so I better get prepared for my loss of speech & coordination! hehe. =)

Kimbirdy said...

haha! that's hilarious. ...vegas: killing brain cells since 1905. :)

Kelly said...

Bahahahaha! Soooo true! After having a vacay in Vegas you need a vacay to recouperate, for sure! :-) Too funny!

KLaw said...

Sounds like he had a hell of a time!!

Rasha said...

So funnyyy!!! I go to vegas next friday, yayyy

Bumpkin on a Swing said...

This is hilarious....I will think of this all day!

Katy Mary said...

Haha too funny, he must have had a great time!

live.work.design said...

ha! i've never been but can picture a sore sight of myself on the plane ride home!

Kristin said...

Vegas does crazy things to a person...but it's SO worth it. Geesh, I wanna go back!

Claire Kiefer said...

Hilarious!!! Such a funny little anecdote that really does sum up four days in Vegas. Last time I was in Vegas I fell asleep in the bathtub in my hotel room sometime around 3 am . . .

Kris said...

hahah my dad's in Vegas. HA!

Jen said...

Ha ha, I hope Guy made it home ok and got some much-needed sleep!